Оцінювання

Ваша заявка буде оцінюватися експертним незалежним журі. До складу журі входять шість професіоналів з креативних та маркетингових, а також дослідницьких та аналітичних агенцій, спеціалістів з харчової індустрії та галузі хлібопечення, а також представники компанії “Лесаффр.” 

Представники Лесаффр не можуть складати більше ніж третину від всіх членів журі.

Заявки оцінюються неупереджено, адже бали для кожного окремого проєкту присвоюються анонімно та конфіденційно.

Кожен із критеріїв оцінюють не менш ніж 6 членів журі.

Оцінювання заявок (проєктів) та склад журі організований таким чином, щоб виключити можливість виникнення конфлікту інтересів та упередженого суддівства.

Наприклад:

  • не може бути членом журі особа, якщо підприємство, де вона працює на даний момент, бере участь у конкурсі, незалежно від категорії.
  • склад журі буде оновлюватися кожного року, за виключенням працівників Лесаффр

 

Кожний проєкт оцінюється індивідуально, без порівняння з іншими проєктами у своїй категорії. Проєкти, що отримали найбільшу кількість балів, стають переможцями у своїй категорії та претендують на Гран-Прі конкурсу.

Критерії оцінки

Ваші заявки оцінюються експертним журі в кожній категорії окремо. Кількість критеріїв оцінки може різнитися залежно від категорії. Мінімальна кількість критеріїв оцінювання для однієї категорії – три.

Критерій 1: Ринок, задачі та ідея проєкту:

Оцінюється ідея проєкту як відповідь на виклики та задачі, які стояли перед Заявником.

Критерій 2: Реалізація ідеї.

Оцінюється реалізація ідеї (назва, формат та пакування продукту, комунікаційна стратегія, дистрибуція та просування).

Критерій 3: Ефективність проєкту, концепції:
Оцінка ефективності проєкту відповідно до поставлених цілей

Критерій 4: Органолептична оцінка продукту.

Оцінка смаку, аромату, структури хліба тощо відповідно до цілей та задач, вказаних в заявці учасника.
Проведення органолептичної оцінки продукту проводиться за окремими протоколами для наступних видів хлібобулочних виробів:

  • Хліб формовий та подовий із суміші борошна житнього та пшеничного, в т.ч. заварні сорти хліба
  • Хліб формовий та подовий із борошна пшеничного
  • Хліб формовий та подовий із борошна цільнозернового
  • Хліб тостовий (в т.ч. сендвічний)
  • Булочні вироби
  • Здобні вироби
  • Вироби зниженої вологості (сушки, сухарі, хлібці)
  • Лаваші
  • Листкові дріжджові вироби
  • Вироби категорії FastFood

Виставлення балів в категорії

Журі оцінює проєкти за трьома або чотирма критеріями, залежно від категорії. Оцінки по кожному критерію виставляються за 100-бальною шкалою. Для отримання остаточних результатів оцінки заявки від кожного члена журі, отримані бали критеріїв зважуються між собою.

BAKE FOR SMILE, BAKE FOR CARE, BAKE IT EASY, BAKE IT SMART

Критерій

Вага (%)

Ринок, задачі та ідея проєкту

20

Реалізація ідеї

20

Ефективність проєкту, концепції

30

Органолептична оцінка продукту

30

BAKE FOR GOOD, BAKE IT SAFE

Критерій

Вага (%)

Ринок, задачі та ідея проєкту

30

Реалізація ідеї

30

Ефективність проєкту, концепції

40

Загальна кількість балів виводиться методом додавання остаточних оцінок від усіх членів журі, при цьому переможцями в категорії стають проєкти з найбільшою кількістю балів.

Якщо в якійсь із категорій декілька проєктів отримали однакову кількість балів, то переможцем визначається той проєкт, який отримав більше балів за критерієм оцінювання «Ефективність проєкту, концепції».

Якщо ж бали виставлені по даному критерію ідентичні, в категорії може бути два та більше переможців.

Визначення переможця
Гран-Прі

Усі переможці в кожній окремій категорії автоматично стають претендентами на Гран-прі.

Серед трьох проєктів (або більше, якщо будуть проєкти з однаковою кількістю балів) журі визначає переможця шляхом обговорення та голосування.

Перевага буде надаватися проєктам, які, на думку журі, будуть мати позитивний вплив на розвиток хлібопекарської галузі в цілому або являти гарний приклад ефективних маркетингових рішень в FMCG.

Журі

Оцінка заявок

Засновник та голова Advanter Group, Advanter Health, Центру соціальних змін і поведінкової економіки, а також Kyiv Foresight Foundation. Засновник міжнародної бізнес-спільноти Board
Креативний директор та стратег, поет, незалежний видавець
Експертка у сфері маркетингових досліджень, Керуючий Директор, YouGov Ukraine
Регіональний маркетинг-директор для країн Східної & Центральної Європи та Центральної Азії, Lesaffre, міжнародний маркетинг-експерт з 20-річним досвідом у харчовій індустрії
Директор з маркетингової підтримки Lesaffre International, справжній гуру маркетингу та комунікацій з багаторічним міжнародним досвідом
Топ-експертка з маркетингу, CEO Aimbulance та COO нейротехнологічного стартапу anima.ua

Органолептична оцінка

Хлібний сомельє, пекар-ремісник, готельєр, ресторатор
Доцент кафедри зернових продуктів, хліба і кондитерських виробів, Одеського національного технологічного університету
Д.т.н., проф., зав.відділу технологій хліба та біотрансформації зернових продуктів, інститут продовольчих ресурсів НААН України
Кандидат технічних наук, доцент кафедри харчових виробництв, Інституту післядипломної освіти НУХТ
Керівниця відділу розробок та інновацій "Лесаффр Україна", кандидат технічних наук
Керівниця Baking Center TM "Лесаффр Україна"