Про конкурс

Baking Awards with Lesaffre – нова нагорода у хлібопекарській галузі України, що оцінює не просто продукт, а проєкт, який включає розуміння ринку, комплексну ідею продукту та її успішну реалізацію. 

Baking Awards with Lesaffre –  нагорода, яка заохочує та мотивує до:
створення нових інноваційних та креативних проектів в галузі хлібопечення,  дає можливість продемонструвати свої вміння та навички, поділитися досвідом та популяризує успішні маркетингові кейси.

Організатором конкурсу Baking Awards with Lesaffre є ТОВ «Лесаффр Україна».

Правила участі

Участь в Baking Awards with Lesaffre

Запрошуються українські виробники хлібобулочних виробів, які здійснювали успішні запуски хлібобулочних виробів, виготовлені з додаванням дріжджів або заквасок у 2024му році*, або створювали успішні проекти чи рішення, що покращували безпеку компанії та суспільства в цілому та мали позитивний вплив на навколишнє середовище.

Результати, отримані після 2024 року, що пов’язані з поданим проєктом, можуть бути додані в період з 1.02.25 по 31.03.2025

Обмеження по реалізованим проєктам, що подаються

Один проєкт можна подавати лише в одну категорію (тому обирайте, будь ласка, концептуально найвлучнішу категорію з 6-ти).

Для подання декількох проєктів, будь ласка, заповнюйте окрему Заявку (форму) для кожного проєкту.

Організатори залишають за собою право перемістити заявку в іншу категорію, уточнити/змінити опис категорії та (або) відмовити в прийомі заявки.

Для того, щоб заявка була прийнята для участі, потрібно заповнити шаблон заявки, що розміщений на сайті та надісланий на techdays.ua@lesaffre.com,  разом із креативними матеріалами. Після подачі заявки не можна вносити будь-які зміни без попередження організаторів. Зміни в заявці неможливі після початку оцінювання заявок суддями.

Що потрібно для подачі заявки:

  1. Ознайомитись з правилами участі Необхідно вивчити усі умови участі та вимоги до матеріалів, що зазначені на сайті bakingawards.com.ua
  2. Визначити кількість заявок та відповідні категорії
  3. У розділі «Заявка» скачати та заповнити документи: текстову форму заявки (відповідно до обраної категорії)  та форму для креативних матеріалів.
  4. Відправити готові  заповнені документи на techdays.ua@lesaffre.com Назва кожного документу має включати: назву заявника, назву категорії, назву проєкту

Причини дискваліфікації:

  • НЕВІДПОВІДНІСТЬ ДО ТЕРМІНІВ, ПЕРІОДУ ПРОЄКТУ ВІДПОВІДНО ДО ПРАВИЛ КОНКУРСУ:  Надані дані та результати кампанії повинні бути надані в рамках встановленого періоду: 1 січня 2024 року – 31 грудня  2024  року.
  • НЕВІДПОВІДНІСТЬ ОБРАНІЙ КАТЕГОРІЇ:
    Ознайомтесь з описами категорій щодо наявності додаткових вимог, що мають бути дотримані у вашій роботі в межах обраної категорії.  Члени журі можуть знизити оцінку за невиконання цих вимог.
  • ВІДСУТНІСТЬ ДЖЕРЕЛ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДАНИХ:
    Вся інформація, факти, цифри і особливо результати, що представлені в заявці, повинні підтверджуватися джерелами даних, із зазначенням діапазонів дат для всіх даних та фактів, що згадані в описі заявки. Будь-які дані без джерела можуть призвести до дискваліфікації.

Заявка

ВИМОГИ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ ФОРМИ ЗАЯВКИ

  • Всі обов’язкові питання мають бути заповнені. Якщо на певне питання не може бути надано відповіді, коротко поясніть у відповіді, чому.
  • Будьте максимально влучні і лаконічні. Заявка має займати не більше 5 сторінок, а шрифт, що використовується, має бути не менше 10 кегля. 
  • Не видаляйте питання і розділи із заявки
  • В креативних матеріалах прохання надати конкретні приклади реалізації.
  • Креативні потрібно подати у наступному вигляді (опції на вибір):
    – Відео кейсу до 160 секунд (mp4), короткої розповіді про проєкт (ця опція рекомендується, але не є обов’язковою)
    – Відео ролики, які найкраще відображають суть проекту (mp4)
    – Зображення (jpeg, png)
    – Презентація (ppt, pdf)
  • В тілі заявки вказати перелік креативних матеріалів і скріншоти.
  • Креативні матеріали прохання завантажити архівом до листа із заявкою, або завантажити на файлообміник і вислати посилання
    з листом із заявкою
  • Використовуйте таблиці, графіки та діаграми для опису задач, ринкової ситуації, результатів.

ДАНІ КОМПАНІЇ УЧАСНИКА
Організатори заохочують командну роботу, необхідну для створення ефективного проєкту. Подаючи заявку, учасник має кредитувати всіх членів команди, які зробили вагомий вклад у проєкт.

ПУБЛІКАЦІЯ МАТЕРІАЛІВ
Зверніть увагу, що в заявці є пункти, які ви подаючи заявку автоматично надаєте дозвіл на публікацію на сайті   (віжуал проєкту, короткий зміст, склад команди, відео-матеріали).

Журі

Оцінка заявок

Засновник та голова Advanter Group, Advanter Health, Центру соціальних змін і поведінкової економіки, а також Kyiv Foresight Foundation. Засновник міжнародної бізнес-спільноти Board
Креативний директор та стратег, поет, незалежний видавець
Експертка у сфері маркетингових досліджень, Керуючий Директор, YouGov Ukraine
Регіональний маркетинг-директор для країн Східної & Центральної Європи та Центральної Азії, Lesaffre, міжнародний маркетинг-експерт з 20-річним досвідом у харчовій індустрії
Директор з маркетингової підтримки Lesaffre International, справжній гуру маркетингу та комунікацій з багаторічним міжнародним досвідом
Топ-експертка з маркетингу, CEO Aimbulance та COO нейротехнологічного стартапу anima.ua

Органолептична оцінка

Хлібний сомельє, пекар-ремісник, готельєр, ресторатор
Доцент кафедри зернових продуктів, хліба і кондитерських виробів, Одеського національного технологічного університету
Д.т.н., проф., зав.відділу технологій хліба та біотрансформації зернових продуктів, інститут продовольчих ресурсів НААН України
Кандидат технічних наук, доцент кафедри харчових виробництв, Інституту післядипломної освіти НУХТ
Керівниця відділу розробок та інновацій "Лесаффр Україна", кандидат технічних наук
Керівниця Baking Center TM "Лесаффр Україна"

Нагороди

Проєкт, який набрав найбільшу кількість балів, але не менше  300 балів, буде визначено переможцем в кожній окремій категорії. Переможці будуть нагороджені статуетками BAKING AWARDS with Lesaffre, дипломами та отримають цінні подарунки від організаторів конкурсу. Інформація про переможців буде розміщуватися в професійних та галузевих виданнях. Усі проєкти-переможці можуть претендувати на Гран-прі конкурсу.

Проєкт, що набере найвищу кількість балів, отримає нагороду ГРАН-ПРІ 250 000 грн на комунікаційні послуги

Категорії конкурсу

Один виріб можна подавати лише в одну категорію. Тому обирайте, будь ласка, концептуально найвлучнішу категорію. Ознайомлюйтесь детальніше із кожною. Для подання декількох виробів, будь ласка, заповнюйте окрему Заявку (форму) для кожного виробу.